Monday, January 02, 2012

Dreams come true.

Sny.Vždy som túžila mať psíka. No keďže sme bývali na sídlisku v paneláku, tak to nebolo možné. Prišiel deň D, keď mi rodičia po 15 rokoch oznámili, že sa sťahujeme na dedinu. Moc sa mi do toho nechcelo, ale stalo sa. Súhlasila som pod podmienkou, že mi kúpia psíka. Hovorili dobre, dobre. Dnes tu bývam rok a pol a akurát mi môj malý chlpáč spí na koberci a popritom objíma plyšáka. Dostala som ho pod stromček. Moja malá huňatá Kesy má dnes mesiac aj 3 dni :) Pridávam zopár fotiek. 




4 comments:

  1. juuuj tak to gratulujem k psikovi, je isto krasne ho hladkat a chytat mu tie krasne labky:) to je vlciak alebo oriesok?

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. jéj je krásna :) moji rodičia si tiež stoja za svojím, že pes do bytu nepatrí :/

    ReplyDelete