Wednesday, March 07, 2012

Fuck this time.

Moje milión- násobné ospravedlnenie, patrí všetkým čitateľom môjho blogu. Nemala som naň absolútne čas, od posledného príspevku. Najskôr som bola týždeň chorá, potom týždeň na lyžiarskom a keď som z neho došla, nemohla som sa skončiť učiť. Za jeden týždeň som mala 12 písomiek. Bolo toho na mňa dosť. A prečo píšem až teraz v strede prázdnin? Ráno vstanem, spravím všetko, čo mi mama nachystá, idem von zo psom, keď je tak pekne teplúčko, a som s ním tri hodiny. Prídem domov, idem von s kamošmi, prídem domov unavená, ľahnem a spím. Stereotyp prázdnin. Ale môj ciciak je už o dosť väčší. Už začala aj poslúchať. A spadli jej ušká. :) Ja som sa nijak špeciálne nezmenila, len konečne som v tej škole začala bodovať dobrými známkami. Až na matiku. A čo vy? Ako prázdninujete? Svieti aj u vás slniečko celý deň? :)





No comments:

Post a Comment